Hizliveofkeli Ecrin_Su47 evet evet gebeliğin ilk zamanları karnım 4-5 aylık gibi oluyor gaz kabızlık çok fazla oluyor.
Hizliveofkeli Ecrin_Su47 tabi birşey de dokunmuş olabilir 😂😂 ama bende gebelik belirtisidir şişkinlik. Sizin de öyle çıkar inşallah 🙏
Ecrin_Su47 Hizliveofkeli iki hafta böyleyim özelikle bu hafta adet haftam yaklaştı diye ona da bağlıyorum bakalım 😂