Merhaba arkadaşlar oğlum olacak 2 ay sonra isim konusunda halâ kararsızım ama en azından 2 ye düşürdüm seçenekleri
Aksel ve Aslan arasında gidip geliyoruz sizin önerileriniz nedir Aksel ismi daha ağır basıyor bende ama çok bilinmediği için isim tepki alıyor çevrem tarafından siz ne düşünüyorsunuz