heeybenek için rahatlasın die iyimserleştirmiyorum emin ol canım. Seni şuan çok iyi anlıyorum. Kaybetöe korkusunu nasıl yaşadığını. Ama söylediklerim gerçek bende aynı konudan korkup çok kez araştırma yaptm ama benimde öyle oldu 3. Aydan sonra zamanla geçti hatta. Bende kan sulandırıcı kullanıyorum. Ama bebeğin hareketlerini hissedince hepsi geçiyor. O zaman kadar bir şey mi oldu korkusu beni sürekli hastaneye itti. Hep bi bahaneyle gittim içim rahat değildi çünkü. Ama Rabbim nasip etcek olduktan sonra geliyor. İçini ferah tut gerçekten 🥰