Zeynoolii Arkadaşlar ben 20+0 haftalık oldum bugün ancak henüz bebeğin hareketlerini hissetmedim ya da fark edemiyorum benimle aynı durumda olan veya bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba 🙂🌸
Beyzahamarat72 Zeynoolii 2 haftaya hissedersin sıkma canını her gebelık bır degıl bazıları daha erken hısedıhor bazıları daha gec
MervEslinArden Zeynoolii İkinci hamileliğim 20+4 üm bende hala bi tekmedir bi bişeydir hissetmiyorum 13-14 haftalar arası kayıyor gibiydi içerde ama son zamanlarda bişey yok hamile değil gibiyim
Zeynoolii FalanFilan 12 haftalıkken hissedenler oluyor erkek bebek erken hissediliyor diyorlar tabi de benimmki kız ancak henüz hareket yok ayırt edemiyorum belki de bakalım Allah’ın izniyle ilerleyen zamanlarda hissederiz bizde inşaallah 😍
Zeynoolii MervEslinArden İkinci hamilelikte erken hissedilir derler ama bilemiyorum belki de bebeğin cinsiyetiyle ilgili bir durum olabilir ya da herkeste durum farklı 🌸
MervEslinArden Zeynoolii Anlamadım valla erkek bide 74 le hamile kaldım öyle kilolu da değilim keyfi yetmiyor herld iki tekmelemeye dananın😅