Babyybabyyy Kızlar ayın 2sinde sezaryen oldum. Kan aldılar 4ünde 92ymiş 6sınfa 42 olmuş. Vajinamda morartı oldu muhtemelen bu yüzden oldu. Dün 2 kere antibiyotik vermişlerdi. Bugün çıkar mıyız