Kızım 3 yaşında, kısmetse yine kızımız olacak. En başından beri plesanta aşağıda, çok şükür kanama flan yaşamadım ama ister istemez tedirginim, onun dışında çok güzel gidiyor, 3 yıl sonra yeniden aynı heyecanlar çok güzel, sizin nasıl gidiyor, ne kadarlık oldunuz ? ☺️🌸