Ay kızlar 8+2 haftalık hamileyim bir kaç gecedir saçma sapan duygusallık var üzerimde herşeye ağlamaya başladım kocam uyuyor onu izleyip ağlıyorum gündüz ona yaptığım saçma sapan sinirsel çıkışmalar falan aklıma geliyor vicdan yapıyorum benim gibi olan var mı ya böyle mi geçecek doğana kadar🥹