Buradan haber vermiş olayım hastaneye gittiğimde 3 cm açılmam olmuş doktorum evde geçir bu süreci dedi, akşama kadar evdeydik ama suyumda azalma olduğu için riske atmak istemeyip akşam tekrar hastaneye geldik, şu an 5 cm açıklığım var ebe vajina bölgesine zeytinyağı ile masaj yaptı, nst bağlandı beklemedeyiz. Lütfen dua edin sancılarım düzene girip bir an önce kavuşalım bebişle sağ Salim 🥰