32+6 dayim birkac gundur uyurken bebegin alt karin bolgemde pit pit duzenli hareketlerle kalp gibi attığını hissediyorum normal hareketlerinden farkli dedigim gibi kalp atar gibi nedeni nedir haftasonu randevum var erkene almalimiyim normal mi hickirik mi bu yoksa baska bisey mi yasayan var mi ?