gly_frkn benim de oluyor normal diye düşünüyorum kanlı veya renkli bir akıntı olmadıkça açıkçası ve miktarı da normalse, günümüz haftamız aynı :) doktorum 36. Haftamda bir gün normalden çok akıntım oldu diye muayeneye çağırmıştı ama miktardan bi şüphe duydu yani