aycinelizsmom bosver normal doğum diye direniyoruz ama yani o da saçma, sezaryanin da avantajları var , en azından doğum tarihin de net olacak öğreneceksin randevuda çarsamba benimde senin de randevun var ben gidecem acil durumda gel dicek , sana da tarih verecek bu tarihte hazır ol yani kafa rahat 😅