Canmoms3 Prenseslerim_ leylim çok güzel içinizden hangisi geliyorsa onu koyun tabi ona bakarsan her isme bi dalga buluyor insanlar
Prenseslerim_ madreysubebe bende cok begeniyorum ama bir kac dengesiz moralimi bozdu ondan düsündürdü beni 😔
Prenseslerim_ Delihatunnn her isimle dalga gecilecek bir sey bulunur.leylim leyyyy denmesi kötü degil bence.sarkisi var siiri var .anlami gayet güzel . Insanlar hep bildigine gidiyor.yeni cok kapali olduklarini düsünüyorum.asel lima alyadan tiksinti geldi mesela
aryadeniz25 Delihatunnn Her iki isimde güzel leylim ismi değişik ve kibar ayliz de kulağa hoş geliyor en azından bana öyle geldi 😊
madreysubebe Prenseslerim_ Leylim sevgili manasına geliyor tatlı ve farklı bence 😍 ben de Seymen düşünüyordum ama beni de soğutmuşlardı
Delihatunnn Prenseslerim_ neden sahabe hanimlarin isimlerini koymuyorsunux şahsen nacizane tavsiyemdir ahiret de ismin şefaat hakki vardir koydugunuz ismin sahibi sahabe evladiniza şefaat eder
aryadeniz25 Prenseslerim_ Arya deniz ismi nasıl sizce bebeğimin ismi olursa eğer bende güzel görüşünüzü beğendiğim için bu konuda sizden fikir almak istedim 🤗💕
iiliya12 Prenseslerim_ tepki gostericeksen neden anket açtın kadin fikrini solemis bence doğru da solemis leylim garip kendin begeniyorsan koy tatlım :)
Prenseslerim_ Delihatunnn öncelikle tesekür ederim bildiniz sahabe isimleri varsa sevinirim.kurani kerimden ve sahabe ismi olmasi mecburi degil diye saniyordum ama tabi emin degilim
Ebru_ebru madreysubebe bende barlas düşünüyordum kendi çevrem bir şey demedi de eşimin çevresi bugün oo ney başka isim yok mu felan değişik konuşup moralimi bozdular şahsen 🤦🏼♀️
madreysubebe Ebru_ebru Ne kadar da güzel bir isim halbuki. Dışarıdaki fikirleri genelde kendim için önemsemem ama insan başkası adına karar verirken acaba o da ismini beğenmez mi diye düşünüyor
rosatue aryadeniz25 4 sene önce kızıma bayılarak koyduğum isim Arya, hala bayılıyorum. Yanına ek isim bile koymayın bence 🫶
Delihatunnn Prenseslerim_ mecburi degil tabiki ama şefaat hakki var yarin kiyamet gunu zerre kadar sevaba yardima ihtiyacimiz olacak malum Rabbim korkmayanlardan olmayi nasip etsin ❤️ bildigim sahabe ismi derken degisik bi tarz istiyorsunuz anladigim kadariyla ama google ye yazin isterseniz kadin sahabe isimleri diye
aryadeniz25 rosatue evlenmeden önce de hep diyordum bir kızım olursa ismini arya koyucam diye🥹 kızınızda ismiyle büyüsün inşallah 💕