Mrvnr55 valla ben sabahamkarsı uyanıp troid ılacını ıcıyorum 1 saat sonra kalkıp kan ılacını sc karnına ıcıyorum hoş yat kalkla uyudugumdanda bıse anlamıyorum bırde benm kızın krızlerı asırı kotu mesela bı yerden geldık gelmek ıstemıyorum dıye aglıyor tutturuyor bende sınırımden oturup aglıyorum bunlarw hıc cozum bulamadım asırı yorgunum bıtkınım