MorKelebek54 Beyzanrcnp kan almasi normal canim rutin olarak her tremister başina aliniyo o kanlar ama saglik ocaginda aldirdim ben hep. Doktorunuz ozelse kendi de alip gormek istemistir saglik ocagina bildirmeyi unutmayin ama o da cok onemli
Pnrshn Beyzanrcnp Bence tam tersi yürüyüş yap dışarı çık hareketsizlikte iyi degil hem senin içinde çok iyi olur daha iyi hissedersin kafan dağılır. Önünde daha uzun aylar var tadını çıkart. Ben yaz tatilinde öğrendim bebeğimi hiç biseyden eksik kalmadim 😅