Nur230198 Merhabalar ben de 15 haftalık hamileyim 2 li tarama testi yaptırdım şuana kadar sadece. Hamilikte hangi testleri yaptırdınız ve kaçıncı haftalarda yaptırdınız deneyimlerinizi anlatırsanız çok sevinirim 🧡
Hamide_00 Nur230198 valla canım oğlumda ikili test detaylı ultrason şeker testi falan onları yaptırdım ikinciye hamileyim ikili testi istemedim yaptırmadım detaylı yaptırırm
Suleozkanmavi Nur230198 canım hayırlı olsun öncelikle . Bu uygulamanın en sağındaki kendi profil kısmına girince hamilelik çizelgem var oradan kaçıncı ayda ne yaptırman gerektiğini yazıyor .