Melike777 hastane çıkışını isimli almak istemedim ben minimal desenli aldım iki tane çokta içime sindi hediyede hastanede dağıtmıyım dedim sadece çikolata yaptırdım gelmesini bekliyorum yanında da kolonya ve şerbet ikram edicez. Ben mevlütünü büyük düşünüyorum bahçede tam bahar zamanında o yüzden bir sürü fikir var aklımda hediyelik, konsept filan ona odaklıyım daha çok🥰 kapı süsünü yaptırdım ekleyeceğim şimdi