Uzanıyordm ev sessz sakin kçk bi pıt yok artk dedm salladm bi tane daha bi daha emn olunca not almışm sonra 2 hafta gibi olmadı sonra tekrar ve düzenli aralıklarla ve doğurdm şuan 5 aylık ama nıormal yani asla durmuyor acaip hataketli ve asla inanmzdm o haftalar saçmalık derdm başıma geldi 🤷♀️ şuan yine gebeyim bekliyorm baklım🤯🤷♀️