Merhaba Arkadaşlar
37+1 haftalık hamileyim. İki gündür belimde ve kasiklarimda agri oluyor. Ve karnım çok sertleşiyor. Ama dayanılamayacak bir ağrı değil ve düzensiz. Sizce bunlar doğumun yaklaştığının mı belirtisi yoksa belli bir haftadan sonra her gebeye olur mu? Belimde hiç ağrı olmazdı dünden beri belim de agriyor