ruyatur Kızlarrrrr kızım olacak (inşallah) ismini OVA koymayı düşünüyorum. Sizce nasıl yorumlarınızı alabilir miyim?
Iremkoko ruyatur bence asla koymamalısın üzgünüm ama gerçekten tam dalgalık isim büyüynce biraz kızabilir🥹
seyma0661 ruyatur bence baya kötü 🥺 bende soyadımdan dolayı çok zorbalığa uğramıştım Ova ismiyle daha çok zorbalanır ve güzel bir anlamı da yok 🥲
amayinedeiyiilerledim ruyatur ova biraz genişlik vs gibi iyi olmayan anlamlarda kullanılıyor. Eşiniz ne diyor bu duruma
Hasret72 Ova ilk defa duydum 😀 benlik değil ama sizin tercihiniz siz beğenmiyorsunuz güzeldir önemli olan sizin içinize silerek koymanız, sağlıkla gelsin bebiş. Benim de kızım olacak adını eylül koyacam inşallah nasip olursa
Zehrayenianne ruyatur akran zorbalığına uğraya bilir ama ikisi isim olarak koyarsanız belki daha güzel olur yanına bir isim daha olsa ben Yeni doğum yaptım kızımın adı Mihra belki size de öneri olur
Hamide_00 ruyatur canım alınma ama bence ileride arkadaşları dalga geçebilirler çok daha güzel isimler var bi tekrar düşünebilirsin
Laviniay ruyatur ova ismi Aras bulut iğnemlinin oynadığı bi filmdeki kızının adıydı. Çok beğenmiştim… Ova ismi nadir isimlerden soy isminiz ile de uyumluysa ne güzel işte mis.. sade net kısa isim. Ama hiçkimsenin bu ismi beğenmiyor olmasına şaşırdım. Toprak çimen iyi de ova mı kötü
Anne1214 Laviniay Daha demin izledim tekrardan filmi bencede çok hoş bi isim Ova yanınada yakışan bi isim bulunursa süper olur bence 😊
Yarenn24 Bence çok daha güzel isimler varken ova nasıl olur bilemedim ileride akran zorbalığına uğrayabilir güzel bir anlamı da yok ama ille de bu derseniz bebek sizin bebeğiniz koyabilirsiniz ama baya kötü yani ben tercih etmem