Alya3 içini ferah tutmalısın kötü yorumları kötü süreçleri okuma dinleme kendini strese sokacağın hiçbir şey yok sen kadınsın ve her şeyden önce çok güzel bir annesin, doğurmak üzere geldin dünyaya yaradılışın bu şekilde dünyada bir sürü insan var sezeryan olan 2.3.4. Çocuğunu yapan. Destek alabileceğin birileri varsa temizlikle ilgli bırak sen yapma zorunda da değilsin. Modunu yükseltmeyi öğren bak ne güzel hamilesin her şey yolunda bir evladjn vardı bir tane daha eklendi. Sonda benim arkadaşıma da takıldı hiç sorun etmedi biliyor musun ve acı ağrı eşiği aşırı düşük biriydi iğne bile yapılamazdı ağlardı düşün. Sen güçlüsün yapabilirsin her şeyi ve bebeğine odaklan o kadar güzel olacakki her şey. 2 çocuk için de sen tek başına değilsin bu algıdan çık eşin de elini taşın altına koyacak sen eşinin sadece eşisin annesi değilsin ve bu sebeple sorumluluk onun da hatta onun bu süreçte daha fazla. Tüm her şeyi kendine yük etmeyi bırak. Bebeğine odaklan sana çok iyi gelecek. Ve hiçvir şeyden korkma her şey dilediğinden daha da güzel olacak.
Sevgiler güzel anne🌸👸🏻