Duygu23 ben oğlum 2,5 yaşındayken bıraktırdım aşırı düşkündü birden geceli gündüzlü kesmedim önce gündüzleri vermedim göğüs uçlarıma sabır taşı sürdüm bir iki emdi sabır taşına rağmen sonra eğğ dedi tiksindi emmek istemedi ağladı yırttı kendini çok ağladı aklına gelince baktı yine sürüklü yine ağladı bir süre 2 3 gün geceleri sildim emirdim sonra geceleride sürdüm sabır taşı gecede ağladı kıriz geçirdi bildiğin üzülsemde vermedim gece yatmadan karnını iyice doyurdum böyle böyle bıraktı artık sorunca eğğ diye istemedi ama hayla arada bir yoklar bakar duruyolqrmı diye zorlu bir süreçti çok şükür geçti aşamalı yavaş yavaş bıraktırdığım için göğüslerim süt toplamadı ağrı yapmadı çok şükür