Ben geçen yıl ehliyet aldım kızlar ama gözümde sıkıntı olduğu için yılda bir sağlık kontrolü diye kısıtlama verdi bana doktor ve şimdi raporumu yeniliycem ve tekrar göz doktoruna mı baş vurmam gerekiyor yoksa aile hekiminden mi almam mı gerekiyor bu raporu