helloandhello Elcin-Meryem şimdilik yok gibi var gibi ara ara oluyor korkuyu zihnimden atmaya çalışıyorum yoksa benimle birlikte dağ gibi olur
helloandhello Hasret72 Uykularımı şimdiden çok özledim Teoman’dan uykusuz her gece şarkısını armağan ediyorum 🎤🎵🎶
Hasret72 helloandhello Yaa teşekkür ederim şarkı için ❤️ Gerçekten öyle uyku hayal olmuş gibi. Doğunca nasıl olacak bilmiyorum
Mahinur-12 helloandhello aynen bende de aynı uyuyamıyorum sabah ta kalkamiyorum ne tarafa dönsem olmuyor bacaklarım huzursuz hiç rahat değilim 31 haftam
Zakine Elcin-Meryem aaa ozelde oldugunz icin zannetdim okadar erkenden vermis ,yarin benimde randevum var ,bakim verecekmi,neye dayanarak veriyolar gun acaba ,ben sey okumusdum eger bebek kilosu hazirsa doguma ozaman veriyolar gunu doye biliyorum …
Zakine helloandhello on sene once olmusdum oda gecememisdim cati muanesinden dogum yapamazsin demisdi ,ama zaten sezeryan olmusdum zamani gecdigi icin dogum baslamamisdi ,simdide mecbur sezeryan olcam ,normal dogum cok istiyorum ama🙄devlet asla yaklasmadi
Guzelanne56 helloandhello Ay hamileyken uyumak prensesler gibiymiş şu an 18 günlük kızımla bakışıyoruz uyusun diye yalvaracam neredeyse😀😀
Mrvnr55 helloandhello bende yıllardır var sadece progestan kullanmıştım ilk baş o uyku yapmıştı daha tık yok valla bende endişeliyim ama yıllardır böyle yani değişmedi hamilelik hormonları bile değiştirmedi doktora hiç söylemedim uyumam lazım dese nolurki asla uyumuyorum 😂
Mrvnr55 helloandhello bide aslı barsa vücut kendini hazırlıyomuş doğum sonrası sürekli uyanmaya alışmak için zaten her uyandığımda idrara sıkışmış oluyorum hamilelikten önce çok tutuyodum ama tutacak gibi de olmuyo ki😂
helloandhello Mrvnr55 bu doğru olabilir biliyor musun çünkü 3.trimesterla birlikte geldi bu 1.trimesterde de çok uyuyordum mesela Allah’ın işleri Rabbim ne eylerse güzel eyler 🙏🥰