Rmys20 @Batman merkezde ilçede zaten iyi doktora denk gelemedim önerebileceğiniz doktor ve hastane var mı? 🙃
Helinsevim Rmys20 Zehra cansağ devletteydi, harika bir doktordur. En son gittiğimde yoktu. Demekki yaşama gitmiş. Onun dışında araştırmada Adem yoldaş, müslim sizer memnun kaldıklarım
Cosimaniehaus Rmys20 1buçuk yıl önce arkadaşım Yaşam hastanesinde Güneş uzunda doğum yaptı ve çok memnun kalmıştı. Normal doğum taraftarı olduğunu söylemişti. Ben detaylı ultrason içşn kenan kırteke ye gitmiştim ve çok ilgili iyi bir doktordu. Risk sevmeyen biriydi ve asla başından savmıyor gerçekten ilgileniyor.
Zhra-10 Helinsevim benimde ilk doğumu adem yoldaş yaptı siirt devlet hastanesinde idi o zamanlar ben hic memnun kalmamıştım hastende yoğun bakim ünitesi yok dedi bu hastanede dogum yapamayiz sana dedi doğum yaparsan da olur dedi diyarbakira git biz kabul etmedik tum sorumluluk aldık doğunca bebekte bisy yoktu sadece kilosu düşük diye yogun bskimda kaldı ve hastanede vardi yogun bakim ünitesi eşim konuştu neden var olduğu halde yok dediniz diye bilmiyordum dedi o zamn hic memnun kalmamıştım ve başkaları da memnun değildi ama su an nasıl bilmiyorum
Esraa00 Rmys20 Ben Ercan hocaya gidiyorum özel poliklinik Yaşam da Kenan hoca çok iyi Medikalde kemal hoca iyi Dünyada da can hoca varmış yada çağlar ismini unuttum onu duymuştum