İlk gebelikte biraz şişmiş sonra geçmişti doğumda o kadar çok ıkınmakyla 3 tane şişlik oluştu proctolog diye bir krem var doktora söylersen yazar hemen indiriyor şişi ama doğum yapana kadar kayıp olmuyor bende 2.ye hamileyim 33 hafta şişlikler geri çıktı krem küçültüyor WC de geri şişiyor bebek büyüdükçe oluyor genelde doğum sonrası gidiyor ama kalan oluyor onu da genel cerrahiye gitmek gerekiyor kremi doğum sonrası mutlaka kullan şimdi de azar azar vajinaya temas ettirmeden kullan bence