Ssraa doktorum daha önermeden ben araştırarak druma sorup aldım ve anında decaviti bıraktım hem asla et balık tüketenediğimden hemde düsük Doğum ağırlıklı bebeklere ekstra kilo aldırması sebebinden aldım kullanmaya başladığımdan beri geriden gelen kilosu vs kendini topladı ve zayıf minyon bi bebek olur dedi drum ki ne ben ne babası minyon değiliz 😂 en fazla 3 kilo belki doğar dedikleri minnagım 33de 2200gramdı doktorum artık 3-3,5 olur dedi 😍 ben yutarken zorlanıyorum kokusundan dolayı maalesef midemi bulandırıyor balık kokuyor 😂 bol suyla içmeni öneririm canım azıcık suyla içince sanki kokusu boğazımda kalmış gibi oluyor balık yağı omega 3 ve folik asit vs bir çok da vitamin var içerisinde ben folik asit de içememiştim midemi bulandırıyordu imomun içeriğini va çok beğeniyorum ve yaklaşık 3 ayımdan beri kullanıyorum 🥰🥰🥰 Doğum sonrası için olanları da var onları da kullanmayı düşünüyorum 🤭🤭😋😋🎀🎀