richgirl10 Aylizinannesii kaçıncı haftandasın ben 29 hafta kasılmalar ağrılarım oluyor ama kısa süreli. Bunlara yalancı sancı diyorlar. Dr una danıştın mı?
Uulkuuu Bende de var canım 27. Haftaya bugün girdim erken doğum riskim var doktora gittin mi alttan muayeneyle rahim uzunluğu ölçüp gerekli müdahaleyi yapar eğer benim gibi erkense son aylarda normal tabi
Blueeberryy Benim 28 de baslamisti doktor bu haftalarda normal demisti rahim agzi uzunluguymus onemli olan
Gozzz123 Benim 30 dan sonra başlamıştı hatta 32 gibi göbeğim düşmeye başladı herkes erken mi gelecek bebiş acaba diye tereddüt etti ama 39. Haftada geldi bebeğim🙏🏽 Bence doktoruna danış bir sıkıntı yok derse normaldir herkesin süreci farklı olabilir korkma🙏🏽
yeni_anne2 Gozzz123 benimde 30 dan sonra başladı tek tarafa toplayıp sertleştiriyor kendini sonra düzeliyor dün biraz fazla oldu ama bugunn gayet iyi normal hareket ediyor sadece inşallah saglıkla gelsinlerr
1rabia1 Haftamdan beri var ısrarla doktoruma soyluyorum o da ısrarla normal bunlar diyorum bende tedirginim haftaya baska doktora gidecegim doktorum ilgisiz gibi.. sizde mutlaka doktorunuza sorun
Yarenn24 Karnım taş gibi sert Şuan bugün misafirlikte yemeği fazla kaçırdım sanırım çok rahatsız hissediyorum kendimi nefes nefese kaldım 35 +1 haftalığım
Rusapolat edads 20. Haftamda aynı şikayet için gittim. 1 haftadır kalbinin durduğunu öğrendim. Ölü doğum yaptım. 10 gün oldu. Lütfen bu gibi durumlarda beklemeyin benim gibi. Normal değil.
edads Rusapolat çok üzüldüm kaybınıza Rabbım sabır versin. Şuan hareketlerini hissediyorum o yüzden kalp durması açısından hiç şüphelenmdm. Doktora gittim ultrasonda her şey normal sertleşmeyi de söyledim bir aydır her gittiğimde söylüyorum normal dedi. Eğer dediğin gibi bir şey olsa bir aydır her gün aynı şey oluyor doğururdun dedi. Bende ne yapacağımı bilmiyorum
Rusapolat edads hareketlerini hissediyorsanız sıkıntı yok zaten. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 🖤