cansuilkhun Kızlar nasıl gidiyor durumlar nasıl cinsiyet öğrenebildiniz mi ? Benim salı kontrolüm var inşallah görürüz bu sefer ☺️
3bebelihunili cansuilkhun evett bende 16+1 cinsiyeti 3 gün önce öğrendik oğlumuz geliyor 🥰 bulantı var hala devam ediyor göğüs hassasiyeti var ve şuanda gribim burnum çok tıkanıyor uyuyamıyorum 😫
Esraa00 cansuilkhun Doktorum 12. Hafta ve 16.haftada da Erkek dedi bakalım hayırlısı olsun inşallah sağlıkla gelsinler
ozlemtopal cansuilkhun 16+1 çok güzel gidiyor😍 12. Haftamda kız dedi ama belirtilerim full erkek bakalım bu hafta tekrar kontrol var bende merak ediyorum değişir diye de korkuyorum gönlümden geçen hep kız😅💖💖
Mavikizkaracocuk Evet ben öğreneli çok oldu aslında ama teyit etmek için 16. Haftayi bekledik ve dün 16+3te öğrendik oğlumuz geliyor :) hiç bir belirtim yok hamile değilmişim gibi çok nadir kasık ve karın bölgemde batmalar agrilar oluyor göğüs hassas bu kadarr
Cerennn1 16 haftalık olanlar hep erkek bekliyor sanırım:) bizimde erkekmis :) cok çabuk yoruluyorum bende ve sürekli midem kazınıyor
Mavikizkaracocuk cansuilkhun ama bende surekli endişe ve kaygı içindeyim bebeğim iyi mi diye. Hiç bir belirti olmaması da çok iyi bisey değil
S221022 Of kızlar mide bulantısı ve kusmakar ilk başta bu kadar yoktu sonradan yoğunlaştı ve karın ağrısı 😖
cansuilkhun S221022 benimde bazen korkutan ağrılar oluyor bi hareketlerini hissetsek rahatlıcaz valla
cansuilkhun Esraa00 banada 12 de de kıza benziyor dedi bugün gittim yine kıza benzetti ama emin olmak için 10 gün sora çağırdı nazlı biraz bizimki 😂
Esraa00 cansuilkhun Bana da %100 demedi alışveriş etmiyorum zaten kayıplarım oldu Rabbım bunda tamamına erdirsin cümlemize Doktor detaylı ultrason bekleyelim dedi şu 3 hafta geçmeyecek gibi 😮💨