zge13 büyük eltimin kızı da 8 9 yaşlarında, ağustosta doğum yaptı eltim, onun kızıda duygusal hemen ağlar, bebeğe hediye geliyor bana gelmiyor diye ağlıyormuş, ben daha bunu duymadan diğer eltimle konuştum, oda abla oldu diye hediye alalım dedik. Annem akrabanın çocuğuna öyle yapmıştı, ALLAH razı olsun bi sen düşündün yenge sabahtan beri bebeğe hediye geliyor diye ağlıyordu oğlan demiş 😅 sizde yakın çevrenizde olanlara bi çikolata dahi olsa verdirin, siz alsanız bile.