aybuke__ erken haftalarda bebeğin ne tarafta olduğunu nasıl hissediyorsunuzz ya da hissediyor musunuz ben 14.haftaya yeni giriyorum ve karnımın sol alt tarafı biraz daha şiş ve sert oluyor genel de ama yine de emin olamıyorum tabi ki
Cacaege aybuke__ ilk gebe kaldığımda hissetmiştim kiloluyım ama kasık ağrısı neredeyse orada oluyor bebiş ilk oğlum sol kasıktaydı bu oğlum sağ kasıkta. Sizin haftanızda biraz daha ortada oluyor dolgunluk hissi oluyor
cansuilkhun Aynı şeyi yarım saattir düşünüyorum canım bende ya benimde sol tarafım daha dolu ve şiş gibi eşimede iki tarafı ellettim o da aynısını söyledi bende demekkş bu bebek ve kesesi diyorum 😂
aybuke__ @2Princess1Mom cansuilkhun bende acaba diye düşünüyodumm demekki bebişler artık kendini belli ediyor 😂
Cacaege aybuke__ yok canım hiç doğru değil 😅benim iki çocuğum içinde tüm hersey kız diyordu Çin takvimi yüzük testi maya takvimi kan yenileme 😂
Ftmnnr aybuke__ sağda solda olduğunda nasıl anlıyorlar Ben anlamıyorum mesela ben doktora gittiğin zaman doktor kafasının sağ tarafta yukarıda olduğunu söylüyor ama eve gelince falan çocuğun hareketlerini daha çok üst taraflarda hissediyorum böyle mideme falan daha yakın Ben ayakları sanıyordum ama doktor kafası burda diyor ozaman kafa atıyor çocuk Ben anlamadım ki
Datlum Ben hiç bir yerde hissedemiyorum karnımin her yanı sert gibi anlamıyorum ki plesenta soldaysa bebek kız diyorlar