İyi akşamlar kızlar. Adet olacağım tarih 9 ocak. Hadi geciksin 10 ocak. Bugün göğüslerim öyle bi şişti ki. Bi beden daha büyüdü sanki. Dokununca acıyor. Önceki adetlerimde hiç bu kadar kadar hassasiyet olmamıştı🤭 merak ettimaz önce test yaptım negatif. Sizce pozitife döner mi? Bi de çay kahve içmiştim çok. Testi sabah yapmak ya da akşam yapmak arasında fark oluyor mu? Yaşayan var mı ? Bilgilendirirseniz sevinirim 🌺