Hilalgnyarc_ Adetim 28 kasımda bitmişti regl gecikmişti kan verdim değeri 1183 tü salı günü tekrar vereceğim sizce kaç haftalık oluyor 3 haftalık mı 4 haftalık mı oluyor
gokcekocyigiit Hilalgnyarc_ Regl tarihinin son başlangıcı neyse ona göre hesaplanıyor, hayırlı olsun 😊
Eda42_ Hilalgnyarc_ Hayırlı olsun maşallah güzel Beta inşallah Keseyi bebeği de görürsün sağlıklı gebelik oluşur Adet tarihine göre hesaplanır ama hanı ultrason da 4 haftalık çıkabilir geç döllenme olmuştur salı günü etiket yapın inşallah keseyi görmüş olursunuz ☺️🤰🏻🤰🏻
petronix Hilalgnyarc_ Bende 5 gun gecikmeyle bugun kan verdim 1638 çıkmış siz daha sonra tekrar verdiniz mi?
Hilalgnyarc_ gokcekocyigiit hmm aslında öyle yaptım 5 haftalık 3 gün gösteriyor ve teşekkür ederimm🥲🥰
TugceOrak Hilalgnyarc_ gebelik hesaplamaya girdiğiniz zaman son adet tarihinin ilk gününü yazıyorsunuz ve çıkan neyse haftanız o oluyor.
2cocuk2kopek Hilalgnyarc_ benim 1 Aralık bugün 5+1 sizin 5+3 olamaz 23 kasımı girin uygulamaya 28 değil
Hilalgnyarc_ Zhrcyl umudumu kesmiştim bi an oldu rabbime şükürler olsun rabbim isteyenleri hayırlı evlat nasip eylesin
Eda42_ Hilalgnyarc_ İnşallah inşallah amin amin hiç ummadığım anda oldu demiştin sende zor bir süreç mi oldu canım
Hilalgnyarc_ Eda42_ aslında hep doktor doktor gezdim herşey normal dediler yorulmuştum bıkmıştım en son eşimi gözüktürdüm ona da vitamin hap verdi 3 4 gündür içti sonra bıraktı 1 aydır içmeyince bi şekilde oldu
Eda42_ Hilalgnyarc_ Maaşallah iyi yükselmiş ikiz olabilir mi kii haa tabi keseden belli olur deniyor ama ikiz mi doktora gidince etiket yapsana merak ettim ☺️☺️🤱🏻🤱🏻
Eda42_ Hilalgnyarc_ Bir şekilde sebep olmuş demek ki Rabbim tamamına erdirsin inşallah hayırla sağlıkla kucağına alırsın amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻🤱🏻