Ben metin çapara gidiyorum Şuanlık memnunum 2 düşüğüm oldu 2 hamileliğimdede Büyükşehir hastanesinde nihale gidiyordum benimle dalga geçer gibi iş yaptı nihal hanım sonra bu hamileliğimde metin hocayı çok övdüler hamilelik öncesinden gittim genetik test yapıldı vs kan pıhtılaşması çıktı hamileliğimin ilk gününden itibaren beni iğneye başlattı şuan memnunum çok güleryüzlü bir doktor