Doğum yaklaştıkça stresim artıyordu. O güne kadar normal doğum düşünen ben negatif hikaye okudukça sezeryan doğuma yönlenmeye başlamıştım. Sonra kendi kendime bebeğim ve benim için hangisi hayırlıysa öyle gelsin dedim. Epeyce yürüyüş yaptığım bir akşam oldu ertesi gün sabah eşimle cinsel birliktelik oldu akşamına hafif bel ağrım vardı duşa girdim biraz sıcak su tuttum rahatladım çıktım. Ertesi gün kurban bayramı tatili olunca resmî tatildi ama ben hafif riskli gebelik geçirince nst kontrolü için hastaneye gittim. Yattım nst takıldı benim sancılarım 100’un üzerine çıkıyor ama bende hiç his yok.. ebe baktı benim sancılar düzenli açıklık kontrolüne aldı 6 cm açılmışım!! Beni tabi hastaneden çıkarmayıp hemen yatis yaptırdılar. Meryem ana otu vardı onu suya attık minik minik bana suyunu içirdi ebe her Saat başı bu arada damardan suni sancı takmışlar ben onu da hissetmiyorum. Açıklığım çok güzel ilerledi 8 cm’e geldiğinde hala suyum gelmemişti ve ebe kendi eliyle patlattı. Asıl acıyı suyunuz geldikten sonra hissediyorsunuz ama kısa süreli oluyor. 9-10 cm olunca hemen cataldaydim ve bebeğimin boynuna kordon dolandığı için epizyotomi olmak zorunda kalarak toplamda 20-30 dk içinde doğum dikiş tamamlanıp odama geçtim ve oğluma kavuştum. Şimdi 5 yıl sonra 2. Gebeliğimdeyim ama yine aynı heyecan var tabi. İnsallah ilki gibi olur diye dua ediyorum. Allah kolaylık veriyor inanın. 🙏🏻