Sakaryali son muayenemde bende o kanıya vardım malesef. Suyun azalmış suni verip doğumu başlatalım dedi. Açılma sancı hiç yok. Devlet hastanesinde 3 doktora daha muayne oldum 3 doktorda aciliyeti Yok suyun gayet normal kendi sancını bekleyebilirsin dediler. Kabul etseydim eğer suniyi verdikten sonra açılman olmadı bahanesi ile sezeryana alacaklardı diye düşünüyorum