Meltemanneolsun Kasigim ağrıyor bir de sert gazim var gibi ki var sanırım diyorum ağrıyla çıkıyor afedersiniz çıkarken de. 10. Haftada kasık ağrısı olur mu ya da gazda nasıl gecircem bir sürü şey yaptım geçmiyor
Limse Kssık sğrıları bende de oluyodu ara ara batma kramp şeklimde 13 haftafan sonra hafifledi baya. Gaz sorunuda geçti biraz sabredin.
Meltemanneolsun Limse evet kramp gibi bazen patlayacak gibi oluyor ama geçiyor uzaninca öyle çok dayanılmaz değil ama rahatsızlık veriyor