Miinikkuss hayır hayır saçmalama lütfen. Lekelenme öyle bişey değil. Ben 3 kayıp yaşadım hiç birinde lekelenmem olmadı, doktora gitmesem öldüğünü anlamayacaktım bile. Sakin ol lekeyle anlaşılmıyor o, ayrıca ilk haftalarda gayet kasık ağrısı çekmen normal herkesin ağrıyor kasıkları haftalarca. Ne zaman bir dahaki doktor muayenen ?