Kızlar bi yarım saat öncesinde yoğun kıvamda sümüksü afedersiniz açık kahve lekeyle karışık akıntı geldi 39+3üm hastaneye gideyim mi gitmiyim mi yengemi aradım git diyor ama benim ağrım sancım da yok boşa gitmek istemiyorum biraz mesafe var hafif ılık ılık adet olcak hissi vardı oda geçti sizler bu durumda başına gelenler ne yaptınız acaba beklediniz mi gittiniz mi sonrası noldu