Neferut Merhaba kızlar Sma comfort kullanıyorduk ama kabızlıktan dolayı doktorumuz mamayı değiştirmemizi söyledi. Aptamil ve hipp’i önerdi tercihimi hippten yana kullandım. Kullananlar bilgilendirebilir mi kilo alımınız nasıl oluyor gaz ve kaka sorunu oluyor mu?
Gizem1992 Neferut bnde burda durayım hastane çantamı hazırladım bugün küçük hipp mama aldım koydum çantaya. İyi olduğu söyleniyor ama bebek karar verir aslnda belki deneyen biri deneyimlerini paylaşır
Gullusah92 Neferut ilk bebeğim olduğunda kullanmıştım, öneriler üzerine, 1 ay kadar kullandım. Herhangi bir sorun olmamıştı, sonrasında sadece emdi. 2.ye de hipp almayı düşünüyorum,sezaryen olacağı için tedbir amaçlı.
myavocado Neferut bebeğim 20 günlükken hipp combiotic başladık hala onu kkulaniyoruz, biz hiç sorun yaşamadık, gaz kabızlık v.s. kilo alımı da güzel gidiyor. 4,5 aylık olduk, 4 aydır kullanıyorum yani
Neferut Gullusah92 bence evet kesinlikle mama bulundurun yanınızda benim ondan dolayı bebeğim sarılık oldu.
Gullusah92 Neferut aynen bende ondan korkuyorum. ALLAH şifa versin nerde varsa, benim göğüs ucumda yoktu. Bunda da tedbir alayım dedim. Göğüs pompası, silikon göğüs ucu, biberon falan hepsini ayarladım, kaynattım, çantayı hazırlamak kaldı.
Gullusah92 Neferut ilki zorunlu sezaryen olduğu için, devlette de sezaryen yapacaklar büyük bir ihtimalle, ssvd sordum, yapmıyoruz dediler. Teşekkür ederim. Allah hepimize sağsalim, sağlıkla kavuşmak nasip etsin.
Edamy Yeğenim 4 aydan sonra emmediği için en iyi bu diye alıp denedik ve uzun süre kullandık diğer mamalar gibi bebeği şişirmiyor kilo olarak normal kilosunda oluyordu biz memnunduk uzun süre kullandık şimdi ben de hastane için bir kutu alacağım ne olur ne olmaz diye
Neferut myavocado Umarım bende memnun kalırım. Çocuk ıkınmaktan kıpkırmızı oluyor uyuyamıyor umarım bu mama rahatlatır bizi
Iremkoko Neferut 6 ay sağarak besledim sonra hipp kullanmaya başladım 1 yaşında bebeğim tosuncuk piyasadaki en iyi mama aptamil gerçekten icerik olarak kötü hipp içerisinde alerjen olan soya lestini olmayan tek mama bizim alerjimiz vardı sadece bu mamayı bulmuştum
Gulcinipek Iremkoko ben mamalar hakkında bişey bilmiyorum sizler yazdıkça öğreniyorum öncelikle teşekkürler ☺️ bide eczanelerde var mı hipp mama nerden alabiliriz?
Neslibt72 Neferut bende sma dan sonra hipp kullanmıştım ve aşırı rahat etmiştik bütün gaz ve kabızlık problemimiz bu mamayla bitmişti hala da kullanıyoruz 3 numarasındayız.
Guneyinannesi1 Neferut Sma ile devam edilseymiş çok güzel olurmuş 🙁🙏 neyse bebişe yaramamış sağlık olsun ❤️hiç kilo aldırmayı bilmiyorum ama doyurmuyor Sma daha tok tutuyor diğer markalara zaten güvenmiyorum hiç kullanmadım bebelac kullanmıştım oda bilgisizdim o zaman 😂
Neferut Guneyinannesi1 sma güzel mama ama bize hiç yaramadı ya kakasını hiç yapamıyor çocuk ne hale geliyor 🥲
Bihterrr Neferut bebeğim doğar doğmaz gazla mücadelemiz başladı ve sırf mamayla beslendi. İlk hipp aldık bize iyi gelmedi sma comforta geçtik ve o gerçekten rahatlattı. Asıl gaz kabızlık için tavsiye edilen mama sma comfort aslında bize de doktor onu önerdi
Neferut Bihterrr Bizde ondan dolayı ona geçtik ama günde 3-4 kere kaka yapan çocuğum 3-4 günde hiç kaka yapamıyor. Her mama her çocuğa yaramıyor