Bayanlar bana bi çözüm üretin…eşimle ikinci bebeğimizin isim tartışmasını yapıyoruz…ilk bebeğimizin ismini ben koydum rüyamda gördüm Defne yanına da eşimin de gönlü olsun diye yine Gül ismini ekledik…bu arada kayınvalidem vefat etmişti 3.5 yıl olucak onun ismini koymak istiyor…(Gülhanım ) ismi bende koydurmak istemiyorum… tamm gene gül ismini ekleyelim ama hanım olmasın diyorum…o da Gülhanım olsun diyor…bir türlü sonuca varamıyoruz