lilii4 xAnneyiMx ben gaviscon durup içip soluma yatıyorum ancak öyle geçiyor biraz başka hiçbi çözüm bulamadım
deniz_95 xAnneyiMx süt iyi geliyor biraz bir de son haftalara doğru oturarak uyuyordum artık uyutmuyordu bir türlü reflü
Betul_ksa42 Bendede aynı sorun var ama sadece şurup fayda ediyor oda geçici bı süreliğine renni Duo kullanıyorum 31+5 teyim heralde 5 . Sisem falan