Eda42_ busenaz68 Bazıları betadan belli olmaz diyor ama artık iki katından fazla ikiz olabilir mi acebaa ☺️☺️ sağlıkla artış olsun artık kese de belli olur
Eda42_ bnnryksl Aynı arkadaş da belki de ikiz Rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah amin 🤲🏻🤲🏻🤰🏻
bulutsm bnnryksl benim de bu şekilde artıyordu bende ikiz diye düşünmüştüm , tek gebelik ama değişebiliyor💗