Kızlar hamilelikle mi ilgili bilmiyorum ama bu sene hiç olmadığı kadar sedeften muzdaribim şuan. Saç diplerimde,kaşımın içinde ve şakaklarımda oluyor. Dercos şampuanı kullanıyordum iyi geliyordu ama şuan o bile işlemiyor. Kanatana kadar kaşımak istiyorum. Pul pul dökülüyor ve saçım kalmadı iki günde. Ne yapıcam ?