nisoom01 bana da aynı şeyi söylemişti doktorum bebek aşağıda diye bende o haftalar da hep mesaneme baskı hissediyordum sürekli tuvalet ihtiyacı oluyordu. Bir kaç haftaya geçiyor ama tamamen değil arada bir bebek ayaklarını oraya mı dayıyor tekme mi atıyor anlayamıyorum ama uzun süre ayakta kaldığım da özellikle baskı oluyor.