T-aksoy benim anladığım kadarıyla, Regl tatillerinde oluyor bu lekelenme. Bende de 8. Haftada oldu yani hamile olmasaydım Regl olacağım tarihte. Sizin de sanırım o zamana denk geliyor. Tabii yine kontrol ettirin ama ağrısız ve yoğun kanamasız olduğu sürede pozitif düşünün