Sulerzz tabii doktorunuzla görüşün. Ben 30lu haftalarda doğum için kontrole gitmiştim nörolojiye. Onlar da birtakım testler yaptılar. Ve normal doğuma veya spinal sezaryene uygun olmadığımı genel anestezili doğum yapabileceğimi söylemişlerdi.
Ama hamilelik boyu rutin takibimi nöroloji yine yaptı. Dğxenli kullandığınız bir ilaç ve kronik bir rahatsızlığınız varsa mutlaka hem kadın dopuma hem de hastalığınıza bakan bölüme kontrol yaptırın ne olur ne olmaz