Burcum51 7 Ocak için ikili tarama testi için doktorum gün söyledi perinatoloji için ama randevu al demedi sabah erkenden gelebilirsin dedi 10 gün sonra kendisine randevu alıp gelmemi söyledi internette hep randevu ile bakıldığı yazılıyor kafam karıştı
Kubra2222222 Burcum51 bende edirnede devlete gitmiştim canım kadın doğum doktoru kendi yönlendirmişti direk peritonolijeye sıra almadan gitmiştim