gamzeoktay Melek_0288 evet içebilirsiniz yani ben içmiştim tansiyon probleminiz yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum geçmiş olsun
gamzeoktay Anne2829 bardak bardak içerse tabiki zararlı ama 1 bardak bi sorun olmaz birde 30 haftalik ben ikiz gebeyim grip oldum doktora gittigim antibiyotik yapmaktansa dogal yollarda atlatalım dedi nane limon bir bardak ılık ılık ve bol meyve sebze protein ağırlıklı besleyelim demişti
Anne2829 gamzeoktay bende bardak bardak içmesini önermem ama bir bardakta olsa şuan riskli kasılmalarını başlatabilir böyle önemli konularda insanları uyarmak isterim tabiki
Melek_0288 Anne2829 gamzeoktay bilemedim ki bende ilaç içmektense o daha iyi diye düşündüm ama kararsız da kaldım
Semiha_k Ihlamur ve kuru dutu demleyip günde bir fincan içmiştim. Ihlamur boğazı yumuşatiyor, kuru dut da enfeksiyonu (crp) düşürüyor.