SariLale22 ben şok oldum gözümle görmesem biri anlatsa inanmazdım belki de arkadaşımın ablası 30. Hafta ikizlerine doğum yaptı 2 gün sonra onunla birlikte çıktılar hastaneden hiç bir sıkıntıları da olmadı şimdi kocaman oldular ben diğer bütün olasılıkları unutup buna sığınıyorum pozitif hikaye olarak. Yoksa bende küvez olayından biraz korkuyorum. Benim eşimin kardeşi de 35. Hafta doğum yaptı onlar da hiç küveze girmedi.