Bas00 Detaylıda kalpte parlaklik çıkıp daha sonra özel muayenede kaybolan oldumu arkadaşlar kaybolduysa ksc hafta sonra kayboldu ultraosnda farkedildimi
gamzosgamzos Bas00 benim kızımın kalbinde parlaklık vardı doğdu martta 3 yaşında olacak inşaAllah çok şükür bir sorun yok
Elif5361 Bas00 Bende 18 haftalıkken kalpte ben kadar parlaklık var demişti doktorum detaylıda da vardı en son kontrolümde de vardı şuan 28+5 im hafta büyüdükçe geçer doktorum dedi ama geçmeyen de oluyormuş bende bekliyim şurda
Ecemom_ Bas00 20+4 te detaylı ultrasonda göründü bende de. 24+1 de perinatolojiye gittim başka bir belirti vs göremedi. Şuan 26+0 olduk 3 hafta sonra kontrolüm var bakılacak tekrardan umarım kaybolur
Bedk56 Bana 24 detaylıda denildi 32 falandı özele gittim renkli 4 d ultrasondan birşey göremedim dedi doktor varsa da kaybolmuş dedi çok şükür bugün yarın doğum yapacağım iNSALLAH birşey yoktur Allah’ın izniyle 🤲🏼
Bas00 Bedk56 ay rica etsem müsait bi zamanda haber verirmisiniz Rabbım yardimciniz olsun hayırlısıyla alın kucağınıza insallah
Bedk56 Bas00 merhaba çok şükür biz doğum yaptık çok şükür iyiyiz kalp ile ilgili hiç bir sorunumuz yok darısı başınıza İnşallah 🤲🏼
Bas00 Bedk56 çok sevindim hayırlısıyla büyütün yavrunuzu bizde çok çok dua edin hayırlısıyla bizde alalım kucağımıza